Tesla e una dintre companiile afectate de problemele din China. Așa că a ajuns să facă un compromis care acum nemulțumește clienții. Din fericire, compania speră să rezolve situația cu o promisiune.

Mai mulți clienți din China care au cumpărat Tesla Model 3 s-au plâns că au fost, într-o anumită măsură, țepuiți de companie. Tesla a recunoscut că a instalat procesoare mai vechi, și mai lente, în mașinile noi pe care le-a vândut în această țară. A dat însă vina pe epidemia de coronavirus și pe stocurile limitate de componente.

Acești clienți se așteptau să aibă procesoare de generație 3.0, când ele erau, de fapt, 2.5. Cea mai nouă versiune e, totuși, pe piață din aprilie 2019, așa că e de înțeles de ce cumpărătorii sunt nemulțumiți.

Procesoarele de care e vorba în acest caz ar trebui să fie folosite de sistemul Autopilot pentru condus autonom. Tesla a spus că va face upgrade acelor clienților care au problema, dar doar când are pe stoc componente noi.

Cel mai mare avantaj pe care îl oferă generația 3.0 a acestor cipuri e că procesează imaginile de 21 de ori mai repede decât cipurile de generație 2.5. Și cum e vorba de condus autonom chiar contează.

Cum a afectat epidemia afacerea Tesla

Pariul lui Elon Musk în China e că face mașinile acolo și, implicit, ar vrea să acceseze o piață în creștere a mașinilor electrice. Primele mașini Tesla Model 3 produse în China au fost livrate din 7 ianuarie.

Din cauza epidemiei de coronavirus, care a lovit cel mai puternic China, fabrica din Shanghai a fost închisă la final de ianuarie. Și-a reluat activitatea pe 10 februarie.

Pe lista problemelor cauzate de epidemia de coronavirus se numără și anularea mai multor evenimente importante. Mobile World Congress, salonul auto de la Geneva și Google I/O sunt trei dintre cele mai mari din industria automotivă și tech.