Netflix își diversifică oferta și se inspiră mai mult ca oricând din industria de gaming. De data asta, compania are un parteneriat cu Blizzard pentru titluri ca Diablo și Overwatch.

Diablo este lejer unul dintre cele mai cunoscute jocuri video. Iar Overwatch e un titlu care, în mai puțin de cinci ani, și-a asigurat o bază considerabilă de fani și competiții eSports. Nu-i deloc o surpriză că Netflix le transformă în conținut video de distribuit pe platformă.

Decizia Netflix mai e justificată și de succesul The Witcher. Serialul a readus în atenție jocul. În ceea ce privește modul în care vei descoperi poveștile Diablo sau Overwatch, Netflix le va transforma în show-uri anime (cum ar vrea și cu The Witcher).

Nick van Dyk, copreședinte Activision Blizzard Studios, a explicat în profilul de LinkedIn ce înseamnă colaborarea cu Netflix. “[…] Diablo, o adaptare pentru TV a produsului Blizzard Entertainment realizată în stilul anime. Show-ul este, deocamdată, în pre-producție și va fi distribuit la nivel global prin Netflix”, a scris acesta.

Netflix diversifică show-urile în lupta cu Disney și HBO

În prezent, Netflix stă foarte bine la nivel mondial. Totuși, concurența nu stă pe loc. Disney+ a fost deja lansată și sunt peste 20 de milioane de abonați după prima lună. Tocmai rivalitatea de tipul acesta a dus la diversificarea ofertei. Iar în 2020 a listat și conținut anime de la Studio Ghibli.

Cât despre Blizzard, compania a încercat deja să facă și video. A făcut-o cu filmul Warcraft, lansat în 2016, dar acela a fost un cvasi-eșec.

Pe termen lung, după Diablo, ținta Blizzard e să facă și din Call of Duty un produs de distribuit pe platforme ca Netflix. Pentru această serie, deocamdată, discuția e la nivel de finanțare și de gândit ce se poate face. Overwatch era însă o alegere evidentă, dat fiind și modul în care a fost realizată grafica acelui joc.